Get Adobe Flash player
Κεντρική Σελίδα Άρθρα Παρουσιάσεις A Scientific Modeling of Factors of Human Motivation in Organizations

A Scientific Modeling of Factors of Human Motivation in Organizations

Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 

Στα πλαίσια του διεθνούς συνεδρίου IACuDiT, 2017: Inovative Approaches to Tourism and Leisure Culture Places and Naratives in a Sustainability Context. Οι Δρ. Θεόδωρος Σταυρινούδης και ο κύριος Χρήστος Κακαρούγκας παρουσίασαν το άρθρο:A Scientific Modeling of Factors of Human Motivation in Organizations.

Περίληψη

Το παρών χειρόγραφο έχει διπλό σκοπό, αφενός θα μοντελοποιήσει την έννοια του ανθρώπινου κινήτρου στα πλαίσια ενός οργανισμού. Αφετέρου, με βάση αυτή την μοντελοποίηση, θα εξάγει με κωδικοποιημένο τρόπο τους βασικούς παράγοντες κινήτρου καθώς και τις μεταβλητές που τους περιγράφουν/ καθορίζουν. Με σκοπό την επίτευξη του παραπάνω διπλού στόχου πραγματοποιήθηκε εκτεταμένη ανασκόπηση της διεθνούς επιστημονικής βιβλιογραφίας, ενώ υιοθετήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου, η οποία επέτρεψε τη δημιουργία ενός τελικού ενοποιημένου μοντέλου ανθρώπινων κινήτρων σε οργανισμούς. Μέσα από το τελικό ενοποιημένο μοντέλο των ανθρώπινων κινήτρων διαμορφώθηκαν δυο κεντρικοί παράγοντες: ο ρυθμιστικός παράγοντας και ο παράγοντας κινήτρου. Ο ρυθμιστικός παράγοντας στα πλαίσια ενός οργανισμού έχει την ιδιότητα να ρυθμίζει επηρεάζει τον παράγοντα κινήτρου ο οποίος με την σειρά του επηρεάζει την συμπεριφορά και τις πράξεις των εργαζομένων στα πλαίσια ενός οργανισμού. Ο ρυθμιστικός παράγοντας στα πλαίσια ενός οργανισμού εξαρτάται από τον συστατικό παράγοντα εργαζόμενος/ άνθρωπος (Maehr and Mayer, 1997 και Wiley, 1997) και τον συστατικό παράγοντα κοινωνικό σύνολο/ οργανισμός (Miner, 1994 και Wiley, 1997). Ενώ ο παράγοντας κινήτρου στα πλαίσια ενός οργανισμού εξαρτάται από τον συστατικό παράγοντα ανάγκες (Islam and Ismail, 2008, Koole, 2009, Fisher, 2010 και von Gilsa & Zapf, 2014) και τον συστατικό παράγοντα αποτελέσματα πράξεων/ συμπεριφορών θετικά ή αρνητικά (Amaratunga and Baldry, 2002, Robbins andJudge, 2010 και Abadi et al, 2011). Στο εγγύς μέλλον με βάση τα συμπεράσματα αυτού του χειρόγραφου οι ερευνητές θα διεξάγουν έρευνα πεδίου σε ξενοδοχεία πολυτέλειας  σχετικά με τα συστήματα αμοιβής και πως αυτά μπορούν να συμβάλουν στην αλλαγή της κουλτούρας στα πλαίσια ενός οργανισμού.

 

Abstract

 

The present manuscript has two key objectives, firstly it will model the concept of human motivation within an organization and secondly, based on this modeling, it will extract within a coded framework the key motivational factors, as well as the variables that describe/ define those factors. To achieve the above-mentioned objectives, an extensive review of the international scientific literature was conducted, while the method of content analysis was adopted. This method allowed the creation of a new integrated model of human motivation in organizations, which led to the formulation and the novel codification of two main factors:  the regulating factor and the motivating factor. The regulating factor within an organization can regulate/ affect the motivating factor which in turn affects the behavior and the actions of the employees. The regulating factor within an organization depends on two agent factors: the human/ employee (Maehr & Mayer, 1997 and Wiley, 1997) and the community/ organization (Miner, 1994 and Wiley, 1997). Likewise, the motivating factor depends on two agent factors: needs (Islam & Ismail, 2008, Koole, 2009, Fisher, 2010 and Von Gilsa & Zapf, 2013) and the outcomes of actions/ behaviors (positive or negative) (Amaratunga & Baldry, 2002, Robbins & Judge, 2010 and Abadi et al, 2011). Based on the findings of this manuscript, the researchers will soon conduct a field research upon the motivation via reward systems in Greek luxury hotels and how these systems can contribute to the change of organizational culture in hotels.

Τελευταία Ενημέρωση (Τρίτη, 06 Ιούνιος 2017 06:50)